11 Ağustos 2015

Arzum Küçük Ev Aletleri - Çeyiz Araştırması

Arzum Küçük Ev Aletleri - Çeyiz Araştırması

Mobilyalar tanışma telaşı söz nişan derken çeyiz hazırlıklarını da atlamamak lazım tabi ki. Hele birde benim gibi kenara bir kırık iğne koymadıysanız eyvah eyvah :)

İşte o yüzden bende bi yandan çeyiz araştırmalarına devam ediyorum. Bu yazımda küçük ev aletleri ile ilgili yaptığım araştırmadan bahsedeceğim. Ben oyumu arzum küçük ev aletlerinden yana kullandım.

Yazıda ve resimlerde göreceğiniz ürünlerin hepsi zorunlu ihtiyaç değil kesinlikle. Ben iğneden ipliğe herşeyim tam olsun lüks olsun diyenler varsa aranızda bu listenin tamamı onlar için ihtiyaç. Ama benim gibi zorunlu olanlar olsun sonra gerisini yavaş yavaş birlikte alırız diyenlerdenseniz bu listedekilerden eleme yapacaksınız :)

Yine her zaman ki gibi ürünlerin fiyatları ile ilgilide bilgi verdim. Rengine modeline göre her ürün 3 aşağı 5 yukarı değişiyor. Fikir olması için benim tercihim olan kırmızı ürünleri seçtim.

Arzum Doğrayıcılar

Blender seti ve çift hazneli doğrayıcı. Aslında sadece blender seti yeterli bence. Sonuçta doğrayıcı haznesine sahip kendileri. Ama benim mutfağım küçük öle tezgah üzerinde ötede beride kalabalık istemem diyenlerdenseniz ve blender setini dolap içinde saklamayı düşünüyorsanız elinizin altında durması için bir adet doğrayıcı edinmelisiniz kesinlikle.

Arzum meyve sıkacağı ve yoğurt makinesi

Yoğurt makinesi ve katı meyve sıkacağı kesinlikle zaruri ihtiyaçlar listesinde olmayanlardan. Ama ben doğal yaşarım arkadaş yoğurdum peynirim meyve suyum evde sıkılmış evde hazırlanmış olsun diyorsanız buyrun burdan :)

Arzum Pişiriciler

Pişiriciler listesi. Aslında burada da çok büyük ihtiyaç olmayanlar var. Benim düşüncem bu listede ki en önemli ürünün mikro dalga fırın olduğu. Hele ki benim gibi çalışan ve eve geç giden bayanlar için. Akşamdan yaptığınız yemeği ertesi akşam eve girer girmez ısıtıp yemek için bence kesinlikle gerekli.

Arzum Su Kahve ve Çay makineler

Su ısıtıcılar ve kahve çay makineleri konusunda üzgünüm ama olmasa da olur diyemeyeceğim en azından kendim için. Çünkü bence mutfakta inanılmaz hayat kurtarıyor hepsi. :)

Arzum Temizleyiciler

Evin temizliğinden sorumlu dostlarımız :) Evet elektrik süpürgesi olmalı bence ama aynı zamanda şu pratik süpürgeler de bi kadının en büyük yardımcısı evde. Koşturmanın telaşın arasında nasıl yardımınıza yetişeceğine inanamazsınız kendilerinin.

Arzum ütü baskül ve saç şekillendiriciler

Ütü ve saç kurutma makinesi çeyizin olmazsa olmaz parçaları ve ben bu aşamada biraz cömert davranma taraftarıyım. Çünkü inanın biraz fazla para verip aldığınız buhar kazanlı yeni nesil ütüler, ütü masası başında geçireceğiniz saatlerinizi kısaltıyor. Test edildi onaylandı :)
Saç düzleştirici ve baskülde kendine dikkat eden özenli hanımların çeyiz listesinin bi yerlerinde yer bulacak eminim. :)

Hadi bakalım çeyiz hazırlıklarına devam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü