31 Ekim 2015

Nisan Törenimiz


Veee... Sıra geldi nişan töremizin detaylarını paylaşmaya.

Bu yazımda o gün başınıza gelebilecekleri tahmin edebilin die tüm ayrıntılara deyinmeye çalışıcam.

Nişan törenine ait her şeyi kendimiz hazırlamayı tercih ettiğimiz için törenin olacağı gecenin bir gece öncesinde mekanın süslemelerini tamamladık ve ertesi güne iş bırakmamaya özen gösterdik. Ki iyi ki öylede yapmışız aksi halde yetişmemiz asla ve asla mümkün olmazmış...

Büyük güne erkenden uyanarak başladık... İlk tavsiyem edebildiğiniz en sıkı kahvaltıyı edin çünkü büyük ihtimal tüm günü aç geçirmek zorunda kalacaksınız. Ben bunu hesaba katamadım ve bir iki lokma ile geçiştirdim kahvaltımı acı gerçekle yüzleştiğimde artık çok geçti.... :(

Neyse saat 11 de kuaföre randevumuz vardı. İkinci dip not... Kuaföre götürülecek eşyalarınızı bir gün önceden hazırlayın çünkü o gün heyecan ve panikle bir şeyleri unutmanız kuvvetle muhtemel. Şükür ki bizim başımıza bu gelmedi.

Fatihin gelip kardeşim ve beni evden alması ile nişan koşturmacası başlamış oldu. Öncelikle benim makyajım ile başlandı hazırlıklara. Bu noktada bir dip not daha. Manikür pedikür kaş ve benzeri işlemleri asla ve asla o güne bırakmayın hem zaman sıkıntısı yaşarsınız hemde en ufacık aksilik o gün zaten gergin olan sinirlerinizi alt üst eder. Bende nişan cumartesi günü olacağı için cuma günümün bir kısmını kuaförde ön hazırlığa ayırmıştım bereket. Neyse konumuza dönelim :)
Makyajımın tamamlanmasının ardından elbisemi giydim ve saçım yapılmaya başlandı bu arada benimle birlikte kuaföre gelenlerde teker teker hazırlanmaya başladı tabi. Bu kadar titizlenmemize rağmen 2 olarak hesapladığımız kuaförden çıkış saati 3 e sarktı maalesef ki.
Bu yüzden her zaman ihtiyacınız olan çıkış saatinden bir saat önceye göre plan yapın derim.


İnternetten ve gördüğüm bijuterilerden aldığım yaklaşık 7 - 8 saç aksesuarından en başta ki altın rengi papatyalı olanı hem elbisemi hemde konsepte uygun olduğu için tercih ettik.

3 te kuaförden çıkarak fotoğraf çekimi için Kırklareli Kıyıköye gittik. Yaklaşık 2 saatlik bir koşturmaca ile bir fotoğraf çekimi yapıldı. Ben nişan çekimi olduğu için aynı günü tercih ettim ama düğünde kesinlikle ayrı bir günde doğa çekimi yapmayı düşünüyorum. Size de tavsiyem eğer fotoğraf ve video denen şey sizin içinde benim kadar önemli ise kesinlikle çekim için törenden sonra belirleyeceğiniz ayrı bir günü tercih edin.

Çekim sırasında elbisemin yırtmacı yırtıldı ben şanslıydım ki tanıdık terziye yetişip elbiseyi tadilata sokabildik tekrar. Ama yanınızda devamlı bulunacak kişinin böyle konularda tedbir alması sizi o gün kurtaracaktır. Birde doğa çekimden sonra törenden önce tekrar kuaföre uğramanız gerekeceğini sakın unutmayın. Çünkü çekim sırasında saçınız dağılıyor ve rüzgar yüzünden makyajınız akıyor.
Nişan töreninden bazı detaylar :)
Sonuç olarak 7 de başlayacak olan törenimize zar zor yetiştik misafirlerimizin gelmesinin ardından tören başladı. O gece kullandığımız müzikleri birazdan paylaşıcam sizlerle. ama konuyu çok dağıtmadan geceye devam edeyim istiyorum :)
Önce sahneye bizim seçtiğimiz bir müzik eşliğinde çıktık ve ilk dansımızı yine bizim seçtiğimiz bir şarkı ile yaptık. Ardından amcamın sahneye davet edilmesi ile nişan yüzüklerimiz takıldı ve takı töreni başladı. Takı töreninin ardından kısa bir dinlenme molası tabi ki :)
Bu arada bir dip not daha takı töreni sırasında orkestranın saçma sapan müzikler çalmasını istemiyorsanız kendinize bir şarkı klasörü oluşturun ve orkestraya baştan verin. Ben öyle yaptım enstürmantal şarkılardan derlediğim bir liste çalındı tören sırasında. Dinlenmenin ve takılan takılardan kurtulmamızın ardından tekrar sahneye alındık  ve yine bizim seçtiğimiz iki dans müziği ile bu sefer konuklarımızın da dahil olduğu dansımızı ettik. Hemen ardından pasta töreni başladı ve gecenin sonuna dek eğlence devam etti. Zaten pasta töreninden sonra artık bütün kasvet bütün sıkıntınız dağılıp gidiyor. Artık akışına bırakıyorsunuz herşeyi.

En başta belirttiğim dip nota geri dönmek istiyorum bu arada :)
Evet nişan törenimiz yemekliydi ama biz aç kaldık çünkü o koşturmacanın arasında gelin ve damat ne pastanın tadına bakabiliyor, ne yemeklerden yiyebiliyor nede gün içinde fırsat bulup karnını doyuruyor. Aklınızda bulunsun...
Gecenin sonunda nişanlım ve ailesi ile birlikte yorgunluk kahvesi için evimize geldiğimizde kapıdan giren damat beyin ilk cümlesi "anneee karnım aç" oldu :)


Evet dostlar aktarabildiğim kadarını aktarmaya çalıştım mutlaka unuttuğum atladığım şeyler vardır umarım sizlere biraz faydası dokunur anlattıklarımın.

Bu arada bugün düğün tarihini de aldık. 20 Ağustos 2016 ya kadar da düğün hazırlıkları var :)

Görüşürüz sevgiyle kalın :)


2 yorum:

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü