25 Kasım 2015

Papatya Mimi

Papatya mimi

Papatya sevdalısı biri olarak bu etkinliği görüp katılmamam mümkün değildi :)

Ivır Zıvır torbasında gördüm bu etkinliği... Kendi listesini yapmış birde yapmak isteyenleri buyur etmiş. Fikir çok hoşuma gitti :) Bende el atayım dedim...


Aslında 10 10 sevdiğiniz ve sevmediğiniz şeyleri alt alta sıralayarak katılıyorsunuz bu etkinliğe... Hepsi bu yani... Birini etiketlemeden, takip etmek zorunda olmadan öleeeee içinizden geldiği gibi :)

E ben bi başlayayım bakalım neler çıkacak :)

Kitap okumayı Seviyorum (Hele ki bir de seri ise Allaaahhh deymeyin keyfime)
Dergileri Sevmiyorum
Ispanak Yemeğini çooooookkkkk Seviyorum
Tarhana çorbasını, karnıbaharı Sevmiyorum (Kokusuna dayanamadığım iki şey, he bide dereotu var)
Yün, Tığ ve şiş üçlüsünü Seviyorum (Bana göre piskologlara verilen para boşa :) git kendine bi tane tığ rengarenk yünler al bak ne sinir kalıyo ne stres)
Dantel ipini Sevmiyorum (Yünün o yumuşacık dokusuna karşın, dantelin ciddi duruşu bence sinir hastası olmak için bire bir sebep )
Hiç bir şey yapmadan boş boş uzanmayı Seviyorum
Oturarak diken üzerinde televizyon izlemeyi Sevmiyorum
Resim çizmeyi ama kara kalemi Seviyorum
Resimleri renklendirmeyi Sevmiyorum
Yemek yapmayı Seviyorum (Büyük büyük sofralar kurmak süslemek bence yemek yemenin vazgeçilmez kuralı, öle ayak üstü yapılan yemek ve hazırlanan sofra bana göre değil)
Bulaşık yıkamayı Sevmiyorum
Kahvenin her çeşidini denemeyi Seviyorum
Çay içmeyi Sevmiyorum
Kahvaltı hazırlamayı ve oturup keyif yapmayı çoookkk Seviyorum
Sofra toplamayı Sevmiyorum
Ayakkabı alışverişi yapmayı Seviyorum (250 çift ayakkabımda zaten bunun en bariz kanıtı)
Çanta almayı Sevmiyorum (aslında seviyorum ama beceremiyorum. O konuda biraz zevksizim)
Tabiki nişanlımı çok çok çok çok çok Seviyorum (O benim herşeyim )
Nişanlıma yan gözle bakanları Sevmiyorum (Biraz fazla kıskanç olabilirim tamam kabul) :) :)

İşte benim papatya falımdan çıkanlar :)
Bu listeleri okumayı da çok sevdim bu arada varsa papatya dünyasına katılacak link verirse sevinirim... :)

Bakalım kimler neleri seviyor neleri sevmiyor...

3 yorum:

  1. Ah,pek de güzel olmuş:)
    Yün,tığ, şis üçlüsü ile iyi anlaşmayı ben de becerebilsem:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim :)

      O üçlüyle hiç bir şekilde bende anlaşamıyordum... Ama eğri büğrü çarpık çurpuk başladım derken bi baktım aaa kendi kendine düzelmiş motif çıkarmaya başlamışım... Attığım streste artısı valla :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü