13 Şubat 2016

Hediyelerin En Kralına Sahibim


Pek mutluyum, pek keyifli hatta keyfime diyecek yok :)
Canım babam benim bu hobi olayına olan merakımı ilgimi fark etmiş olacak ki bana dün harika bir hediye verdi. Epeydir istediğim ama bir türlü babama dillendirmediğim bir şeydi. Dün hasta, grip virüsüne yenik düşmüş vaziyette evde pineklerken nişanlım elinde iki tane koli ile çıka geldi.
Babacığım canım benim bana hediye almış sürpriz yapmış...
Resmen sevinçten zıpladım diyebilirim ne virüs kaldı ne hastalık... 
Dikiş makinem ve overlok makinem vardı artık... İstediğim hayal ettiğim her şeyi kendim yapabilecektim :)

Hemen odamın en güzel köşesini hazırladım bu kıymetli hediyeler için. Güzel bir hobi köşesi oluşturdum. Gözümün önünde, hep elimin altında :)

Bazen düşünüyorum da insanın başına gelen en güzel şey aslında sahip olduğu sevdikleri... Hayatımda o kadar kıymetli yerleri var ki ...Biliyorum bir gülümsemem için ne gerekirse yapabilecekler. Nişanlımdan sözünü almıştım bu makinelerin çalışma odamızda yeri bile hazırdı. Evimizi yerleştirirken benim için alacaktı bu makineleri. 

Ama sahip olduğum bir başka muhteşem insan babam önce davrandı. 

Hayatım boyunca istediğim hemen her şeye, belki hemen değil ama zamanla sahip oldum... Asla inkar edemem.. Hayatımda ki insanların her biri mutlu olmanın ne kadar önemli bir şey olduğunun farkında olan ve bunun için adım atmaktan korkmayan çekinmeyen insanlar. Annem, babam, kardeşim ve şimdi 2 senedir hayatımda olan nişanlım, yeni ailem yani nişanlımın ailesi. Hepsi harika insanlar. O yüzden bu hayatta başıma gelebilecek en güzel şeye sahibim. Muhteşem bir aileye. 

Hediye denilen şeyin ne bedeli, ne görüntüsü hiç bir şey ifade etmiyor insana. 
Asıl önemli olanın o hediyeyi alırken hayal edilen mutluluk. Ve ben biliyorum ki babam bu hediyeyi alırken benim sevinçten zıplayacağımı hayal etti. 

İşte benim hayatta ki en büyük hediyem. Bir insan bu hayattan sevilmekten başka ne hediye bekler ki.

Hayatımda olan, beni seven sevmeyen herkese çok teşekkür ediyorum ama 
Yüce Rabbime şükürler olsun ki ailem, nişanlım ve yeni ailem gibi koskocaman yürekli insanlarla birleştirdi yolumu...

:) :) :)

4 yorum:

  1. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum, banada beklerim :))

    YanıtlaSil
  2. Mutluluğun taaaa buralara kadar geldi:) şimdi o makineden ne güzellikler çıkacak acaba??? Merakla bekleyenlerdenim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok keyif alarak oturuyorum başına :) Gerçi bu ara pek vakit bulabildiğim sölenemez ama ilk fırsatta paylaşıcam o makineden çıkanları :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü