2 Aralık 2015

Blog keşfine çıktım :)

Blog keşif etkinliği

Etkinlikleri takip etmek, yeni bloggerlar ile tanışmak, yeni arkadaşlıklar kurmak açısından önemli biliyorum. Ama bunun için ayrıca zaman ayrılması gerekiyor. Epeydir yapmak istediğim bir şeydi. Ancak oturup şöle aman aman başlayamamıştım bu işe. Bugün hadi artık bi el at şu olaya Dilek dedim kendi kendime...

Yeni başladım aslında araştırma yapmaya ama sayfalar dolusu keşif etkinliği karşılaştım :)
O yüzden başlarken bir haberdar edeyim dedim sizleri. Eğer benim gibi yeni arkadaşlar edinmek istiyorsanız bizi izlemeye devam edin :) :)

Bulduğum keşif etkinliklerini sizlerle de paylaşıcam... 

Bugün ilk rastladığım etkinlik Ezra Eskaymak tarafından hazırlanan blog keşif etkinliği... Aslında etkinlik başlayalı epey olmuş... Ama hala aktif... Hala yorumlar yazışmalar durmuyor gördüğüm kadarı ile :) e böle başarı bi etkinlikle tanışma faslına girişmek iyi olur dedim bende...
Eskaymak blog keşif etkinliğine katılmak isteyenler buyurun buradan tık tık...

Hadi bakalım rast gele... 


4 yorum:

  1. Benimde yapmış olduğum bir blog keşif etkinliği var.Epeyce dikkat çekmişti. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki hemen geliyorum etkinliğini incelemeye... :)

      Sil
  2. merhaba blog keşfinden geliyorum blogumada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü