12 Aralık 2015

Markafoni - Tek gün cuma fırsatı

Markafoni Çeyiz Alışverişi

Çeyiz alışverişlerinde dur durak nedir bilmeyen bir tip oldum çıktım... Tebrik ediyorum kendim.
Oda olsun buda olsun hepsinden olsun hepsi benim olsun derken 45 çeşit tabak takımı, 95 çeşit çay takımı, 125 çeşit kahve fincanı ile evlenicem diye korkuyom :)

Neyse gelelim konumuza.. Markafoninin Tek gün cuma fırsatı kampanyasından yaptığım ve dün elime ulaşan alışverişim ile ilgili konuşucaz bugün :)



Yukarıda ki bu sevimli dörtlüyü birbirine takım yapmak için aldım.. Ama küçük bir hayal kırıklığı yaşamadım dersem yalan sölemiş olurum.. 
Şu gördüğünüz sevimli şekerliğin fiyatı 7 TL.. Süt şişelerinin iki tanesinin fiyatı ise 8 TL... Yani dört adet adım ve şekerlikle birlikte 23 TL ye bir takımım oldu.. Şimdi hayal kırıklığı kısmına gelelim... Gördüğünüz pembe tabakları 13 TL ye aldım.. Ve amacım bu şeker takımıma eklemekti. Görüldüğü üzere süt şişesinin pembesi ile tabakların pembesi birbirine yakın. Ancak gelen tabaklar bildiğiniz cırt pembe hatta fuşya... Ayrıca resimde durdukları kadar kalitelide görünmüyorlar. 
Yine de koydum şimdilik bir kenara...


Bu sevimli bardakları 9 TL ye aldım... Aynen göründüğü gibi altı renk olarak geldiler yalnızca tek farkı burda göründükleri gibi canlı renkler değilde mat olmaları. 


Bu üçlü bıçak seti 15 TL :)

Ve gelelim kargomun benim için en nadide parçalarına :)


Bu pasta tabağı setini bayıla bayıla aldım... Aslında daha önce bu takıma benzer renkli bir takım daha almıştım ama görünce dayanılacak gibi değillerdi. Fiyatıda 35  TL olunca bayıla bayıla aldım valla... Tamda beklediğim gibi geldiler.


Yine kargonun nadide parçalarından biri daha... Bu sütlüğe ba-yıl-dım... :)

Minicik ama şipşirin bu sütlük harika die çığlık attığım parçalardan biri oldu :)
Fiyatı da 9 TL :)

Bir başka nadide parça daha bu yağdanlık ve sirkelik :)

Sizce de çok güzel değiller mi :)
İkisinin toplam fiyatı 10 TL :)


Kargoda ki son parça bu vintage görünümlü yemek takımları. Fiyatları 20 TL çok beklediğim gibi gelmediler elime alınca tabakları. Ama asla kullanılamayacak bişi değil yine güzeller :)

İşte bu çeyiz faslı da böle... Alışverişe devam tabi ki :)




20 yorum:

  1. Güle güle kullanmanız dileğiyle..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. yaa bayıldım hepsineeee <3 güle güle kullan^^

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel, şirinmiş, güle güle kullanın, nazar değmesin!

    YanıtlaSil
  4. ahh eski günlerimi hatırladım :)
    ben de evlenmeden böyle postlar yazardım, sanırdım ki evlendikten sonra böyle şeyler almaya gerek kalmayacak..
    tam tersine mutfak alışverişi, kap kacak sevdası hiç bir zaman bitmeyecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halbuki bu al al al hepsini al sevdasının biteceğini umuyordum...
      Hayallerimi yıktın :) :)

      Sil
  5. hoş geldin :)
    tabi ki takibe aldım bile :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan hepsi çok şekerler.4 aylık evli biri olarak çeyiz alışverişi yaptığım günler geldi :) Sizi takibe aldım siz de blogumu takip ederseniz sevinirim :) http://makeupdunyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Blog yorum kardesligindeki yorumunun ustune geldim yeni oldugunu soylemissin bende 2 aylik bir blog sahibiyim dolayisiyla destek vermeye gelmis oldum birazda:) ayrica aldiklarina bayildim icim acildi:)
    bakimlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş gelmişsin her zaman beklerim :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Etkinliklerde karşılıklı takip etmeye onem veriyorum ve boylece bloglarin buyudugune inaniyorum bu nedenle sık sık gelecegimi dusunuyorum sizde benim izleyicilerimde varsaniz yoksanizda beklerim:)

      Sil
  8. Yaaa cok guzel hepsi guzel gunlerde kullanin ☺️
    Sizi takipteyim ben de bekleriim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Her zaman beklerim :)

      Sil
  9. Merhabalar, ne kadar güzeller iyi günlerde kullanın...cıvıl cıvıl renkler:) blogunuzu takibe aldım...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü