3 Aralık 2015

Günün Kombini

Günün Kombini

Bugünün kombini yine benim takibini hiç bırakamadığım Bu Kombin sitesinin yarışmalarından biri için hazırlandı. Bu yarışma da amaç Morhipo'nun bu kombin tarafından seçilmiş olan ürünlerinden oluşturulan bir kombin tasarlamak.

İşte ürünler ve fiyatları :)



Morhipo - Kaban - 179,90 TL
Morhipo - Ayakkabı - 199,90 TL
Morhipo - Parfüm - 310 TL
Morhipo - Çanta - 79,99 TL
Morhipo - Saat - 799,20 TL
Morhipo - Ruj - 84 TL
Morhipo - Jean - 59,90 TL
Morhipo - Bluz - 89,90 TL

Hadi rastgele :) :)

4 yorum:

  1. aklıma bıle gelmezdı morhıpodan kombın cıkartmak :) Gayet guzel olmus :)
    ellerine saglık :)
    yenı farkettım blogunu takıbe aldım beklerım :)

    YanıtlaSil
  2. İ-adei ziyarete geldiiim, bloğunuzu çok beğendim takibe aldım ^-^ Kombinide çok sevdim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...
      Hoş gelmişsin :)
      Her zaman beklerim

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü