19 Haziran 2015

Kocaman Soru ısaretim - Nisan Pastaları



Yani bazen kendimden şüphe ediyorum. Acaba karar verme yeteneğine sahip değil miyim diye. Lütfen bizde bu kararsızlıkları yaşadık deyinde biraz olsun içim rahatlasın :) :)
Ne giycem, saçım nasıl olacak, ojem nasıl olmalı, ne ikram etmeli derken kafamda deli sorular dolanıp duruyorum :( :( Ve işin kötü tarafı hiç bir sorumun net bir cevabı yok henüz.
Konsepte karar veremediğim için nişan ikramları ve hediyelikleri zaten başlıca sorun şuan.
Sonra düşündüm ki önce pastama karar vermeliyim ki konsepti ona göre belirleyeyim. Hoş oda iyice arap saçına döndü çıktı ya bakalım hayırlısı. Beğendiğim bir kaç pasta görselini eklemek istedim. Belki içlerinden birine karar vermem kolaylaşır böylece... :( Çok zor işlermiş çoooookkkk ..... :(



Bu iki pastadan birini seçmem halinde konsept ağırlıklı olarak kalp olacak. Ama çokta içime sindiler diyemem. İşin kötü tarafı pastayı beğendiğim tarzda kurabiye modeli beğenemiyorum, kurabiye modelini beğeniyorsam ona uygun pasta bulamıyorum :) Mesela kalp şeklinde kurabiyeler çok hoşuma gitti çok ciciş ciciş duruyorlar. Ama pasta cıııkkk...


Kelebekli pastalarım... :) Ya tabi ilginçliklerime bir yenisini daha ekledim bu arada. Daha bir ay sonra olacak nişan konseptine karar veremezken düğün konseptini seçtim bile. Tabi ki kelebek :)
Şimdi o yüzden hem nişanda hem düğünde aynı konsepti kullanmalımıyım karar veremiyorum bir türlü. Ama içimede çok siniyo bu kelebek olaya... Bilemedim valla... Bu arada şu en başta ki pembeli güllere sahip olan yuvarlak pasta favorim bu seçenekler arasında. Bana göz kırpıp duruyo :):)


Çiçekler inciler yüzükler yani kısacası romantik detaylar. Ama ben romantiklik kelimesinin sözlük anlamını dahi bilmeyen biri olduğum için nedense içim kıpırdamıyor bu pastalara. Tamam güzeller ciciler hanım hanımcıklar bi sefer tamda istenmeye gelmiş hanım hanımcık bir kızın seçeceği pastalar ama sanırım bende bir sorun var ve bir türlü kaynaşamıyoruz kendileri ile :) :)

Ve nişan yastıkları :) Tamam şimdi diyeceksiniz ki yukarıda attın tuttun romantik değilim bilmem ne die. Bu pasta ne şimdi ? Haklısnız ama ne bilim bunun bu mor renkleri falan bi parça içimi kıpırdattı sanki .Hem alışılmışın dışında sabit katlara sahip bir pasta değil, hem günün anlam ve önemine uygun, hem renkli, hem hanım hanımcık bide bir kaç yerine kelebek kondurdukmu bence gideri var :) 

Bilemedim...

Allah bana ve benim durumunda olan kızlara sabır versin yardım etsin..
Bide yazık kıyamam erkek arkadaşım bu konulardan zerre zevk almayan ve sen ne seçersen ben onu beğenirim anlamam ki diyen bir adam. Ve 7 - 24 ben onun başında acaba pasta kaç katlı olsun, kelebeklimi olsun çiçeklimi olsun, rengi ne olsun die dolanıp duruyorum. Oda dinliyo garibim :)
Allah onada bolca sabır versin. İşi çok zor çooookkkk.... :) :) :)

2 yorum:

  1. Merhaba fıstık yeşili :) Blogunu etkinlikte keşfedip takibe aldım banada bekliyorum :)

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Zaten takip ettiklerim arasında sayfan her zaman beklerim :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü