17 Haziran 2015

Telase memuru fıstık yesili


Bir kaç gündür yazı yazamadım bloguma. O kadar çok şey birikti ki anlatacak yazılacak. Hep aklımın bir köşesinde ah bugünde yazamadım cümlesi ile yattım yatağa vallahi :) 

Sebeplerine gelince, daha önce izin günü keyfi yazımda bahsetmiştim, kardeşimle birlikte işlettiğimiz bir bayan giyim mağazamız var. E malumunuz ramazan geldi çattı kapıda, ramazan demek bizim için bayrama hazırlık demek, yeni yeni cicişler almak demek, mağazada temizlik, yeni ürünleri yerleştirmek, eksikleri tespit etmek sayım yapmak demek.
E hal böyle olunca neler eksik neyi ne kadar almalı nereye asmalı ütülemeli mi katlamalı mı derken sonunda bu gün mağazamızın işlerini bitti sayılacak kadar sona getirdik ve rahat bir nefes aldık.



E tabi bunun yanı sıra bide benim malum söz telaşem var. Öyle benim sandığım gibi al yüzükleri giy cicileri ile bitmiyomuş bu işler. Ramazandan sonra için sözleştik karşı taraf ile isteme ve nişan merasimi için. Ramazanda ve bayram öncesinde mağazada işler yoğun olacağından da, yapılması gereken ve benim haberim olmayan tadilat ve temizlik işlerini de bu araya sıkıştırdık.

Ev bildiğiniz savaş alanına döndü bir kaç gün içinde, Badanacılar geldi, kuru temizlemeciler gitti, yok halılar, yok storlar, aman raflar, koltuklar tabaklar çanaklar derken yeni eve taşınmıştan beter yorulduk. Şükürler olsun evde ki temizlik kovalamacasının da büyük çoğunluğu an itibari ile bitti.

Benim çeyiz hazırlıkları yüzünde odamda gittikçe büyüyen bir koli yığını oluşmaya başlamıştı. Bu kadar temizlik yapıp o kolileri ortadan kaldırmamak olmaz dedik ve kardeşimle odaları birleştirmeye karar verdik. Geçici bir süre için kardeşimle ortak yaşam alanımız daha büyük olduğu için benim odam seçildi ve çeyizciklerim kardeşimin odasına taşınarak kapısı kapatıldı.

Bu arada ne kadar çok kitabım olduğunu da bu temizlik sırasında bir kez daha fark ettim. Ki bundan 2 buçuk yıl önce İstanbul'dan Tekirdağ'a taşınırken bunun iki katı kadar kitabı dağıtmıştık ihtiyaçlar doğrultusunda. Yine bir tepe birikmiş bile görüldüğü üzere.


Neyse uzun lafın kısası Fıstık Yeşili koşturdu yoruldu ama birikmiş bir sürü konu başlığı ile geri geldi. Hoş yapılcaklar listem yapılanlar listemin yaklaşık 8569457856223 katı ama :) olsun sonuç beklenen bir şey olunca birde mutlu son olunca bu koşuşturmalar hep güzel hep tatlı. :) :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü