18 Mayıs 2015

Cicis defterim


Dün Pazar Keyfi yazımda da bahsettiğim gibi kendimize ayırmıştık günümüzü. Kahvaltı keyfi yaptık, Ayaz bebeğin aramıza katılmasını kutladık, sinemaya gittik, alışveriş yaptık, gezdik tozduk yani kısaca. Hepsine azıcık değinicem sonra ki yazılarımda..
Ama şimdi size sevdiceğimin bloguma kullanmam için bana hediye aldığı sevimli mi sevimli ajandayı göstermek istiyorum.
Blog yazılarımı yazarken notlar tutmak için kullandığım bir ajandam vardı ama kendileri ile aram pek iyi değildi .Dün gezerken bu ajandayı gördüm ve çok beğendim :)

Sevdiğimde bana hediye aldı :)

Artık Fıstık Yeşili yeni notlarını burada barındıracak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü