8 Mayıs 2015

Neseli Mutfagım


28 yaşındayım. Yaşıtlarım 15 16 yaşlarında çeyiz hazırlıkları yaparken ben sadece eğlenceme bakıyordum. Dolayısı ile kenarda bir kırık iğnem yok :)

E tabi yaş geldi evlilik vakti geldi çattı. evlilik kararı da alınınca tutuştu eteklerim :)

Pişman mısın çeyiz yapmadığın için die sorarsanız

asla pişman değilim. Her gün yeni ürünler çıkıyor her gün daha bi güzel oluyor tabaklar çanaklar :) iyi ki bundan 10 sene önce kimseyi dinleyipte çeyiz işine girmemişim. Şimdilerde ufak ufak herşeyimi almaya başladım. Artık eskisi gibi değil zaten herşeyi almak daha kolay. İnternet elinizin altında. İşte bunlarda benim Markafoni Excellent Houseware kampanyasından aldığım ürünler.

Aslında evimizde yeşil ve sarı renklerin hakim olmasını istiyoruz. Ama iş mutfak olunca o aşamada biraz sıkıntı yaşıyorum bu iki renk açısından. Retro tarzı döşenmiş bir ev hayal ettiğim için istiyorum ki mutfakta ona uyumlu olsun. Ama retro beyaz eşyada renk seçenekleri fazla değil.

Aslında var yeşil cicili bicili buzdolapları ama ona uygun makineler küçük ev aletleri bulmak sıkıntı. Dolayısıyla bende kırmızı olsun benim olsun dedim :) mutfakta kırmızıyı kullanmaya karar verdim.

Yukarıda gördüğünüz şirin şeyler baharat takımlarım :)


Müstakbel damadımız tam bir dondurma delisi :) e hal böle olunca dondurma servislerimiz de şeker mi şeker olsun dedim ve paşamın özel isteği üzerine çeyizime en nadide parçaları ekledim :) 
Görüldüğü gibi bu dondurma servisleri 4 lü satılıyor. Ben 3 takım aldım bu dörtlü setten ve 12 ye tamamladım. Böylece evime gelecek konuklarıma da neşeli ikramlarım olacak. 

Aslında bu aşamada çok fazla fikir alıyosunuz etraftan. Bu yollardan daha önce geçmiş herkes yardımcı oluyor fikir veriyor. Bi çok kişi 12 kişilik ürünlerin gereksiz olduğu konusunda beni uyardı. 
Peki neden yine ısrarla 12 kişilik aldım. 

Ben misafire ayrı kendimize ayrı kafasında olmadım hiç bi zaman. dolayısı ile alacağım üründen iki model alıp dolapta tutmaktansa bi model alıp iyisini alıp hem kendime hem misafire kullanma kafasındayım. Mutlaka kırılacaklar eskiyecekler ama sonuçta hiç bir şey benimle yaşamayacak. Olmuşken tam olsun dedim :)


Bunlarda renkli kahve fincanlarımız. Ama fincanlar konusunda sıkıntı yaşadım malesef. Bunları da 6 kişilik oldukları için iki takım aldım. Ama geldiklerinde büyük hayal kırıklığı :(

Aklınızda bulunsun yumuşak dokusuna aldanmayın. Ben ona aldandım ama malesef o dkusundan dolayı boyası resimde göründüğü gibi sağlıklı görünmüyor ve bir çok yerinde hatalı oluyor. 

Ben de anneciğimle karşılıklı kahve içerken kullandım bu fincanları. Çeyize koymamakla ne kadar doğru bir iş yaptığımı da o an anladım. Çünkü bir iki yıkamadan sonra boyaları attı. 
Tabi ki eskiyecek her şey ama bu kadar da çabuk olmamalı değil mi :)

Artık yenisine sağlık inşallah :)


1 yorum:

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü