28 Mayıs 2015

Gelin Buketi arayanlara ilginç öneriler


Düğün mevsimi geldi malum. E evlilik hazırlıkları yapan biri olarak en çok ilgimi çeken şeyler gelinlikler, çiçekler, süslemeler, mobilyalar falan falan :)

Ben her zaman bi parça farklılıktan yana oldum. Hiç bir şeyin standart görünümü kesmedi beni :)
O yüzden bu gelin çiçeği fikirlerine bayıldım sizlerle paylaşmak istedim. Tek Tek yapılışları ve malzemeleri ile de bilgi vericem kendi yapmak isteyen genç kızlarımız için.



İnciden, pamuktan ve deniz kabuklarından yapılmış gelin buketleri görüyorsunuz yukarıda :) beyazlıktan saflıktan yana olanlar için inci gelin buketi iyi fikir. 
Ben daha doğal bir düğün hayal ediyorum diyenler kesinlikle pamuktan gelin çiçeğini bi düşünmeli derim. 
Deniz kabuklarından bukette düğününü deniz kenarında kumsalda o tuzlu kokuda yapmayı planlayanların yada tatil beldesinde yaşayanların kullanabilceği bir fikir gibi geldi.  
Yapılışları için Gelin buketi fikirleri vol 1 yazıma buyurun. 


Kağıttan buket kumaşlardan buket. Aslında bu iki bukette düğününüzün konseptine göre şekil alabilir. kağıtların ve kumaşların rengini cinsini değiştirdiniz mi tamamdır. her konsepte uyar. Bana kağıttan buket fikri pek sağlıklı gelmedi o koşuşturmacada hemen yıpranıp o güzel gününüzü mahvetsin istemeyiz tabi ki. Ama kumaş fikri mantıklı. Ben her hangi bir sıkıntı yaşamanıza sebep olacağını düşünmüyorum. Nasıl yapıldıklarını görmek için Gelin buketi fikirleri vol 2 yazıma alayım sizleri.


Aslında görüntü olarak çok güzeller broştan ve takıdan yapılmış bu buketler. Ama ben çok ağır olacaklarını düşündüm nedense. Tabi ki görüntüsü önemli ama aynı zamanda o gün sizi yormamalı elinizde ki aksesuar bence. O yüzden ben biraz şüpheli baktım bu iki buket fikrine :)

Yapılışı için buyrunuz :)


Kudeleler ve fiyonklardan yapılmış buketler tabi ki çok başarılı görünüyor. Ayrıca kullanım açısından da broşlar ve kağıtlar kadar düşündürücü değiller hatta epey akla yatar fikirler bu ikisi. 
Burada yapılışlarını görebilirsiniz. 


Ben bu kadar değişikliğe gelemem ama olmuşken şık bir buketin olsun diyenlere de güller ve zambaklar var tabi ki :)
Yapılışı için burdan buyrun :)


Ve işte benim favorim :) Yaz düğünleri için muhteşem bir konsept oluşturacak kelebek fikri çok hoşuma gitti benim. Masalara konduracağınız bir kaç renkli kelebek konukların oturacağı sandalyelerin arkalıklarına konmuş küçük şirin kelebekler ve çiçeğinizin uyumu. Kesinlikle karar verildi. Bi aksilik olmaz ise işte benim gelin buketim :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü