24 Mayıs 2015

Sevdiklerim - Esrarengiz Bahçe Çocuklugum


1 Resim

Esrarengiz Bahçe Çocukluğum yazımda bahsettiğim yetişkinler için boyama kitabında ilk resmimi bitirdim :)

Gerçekten öyle göründüğü kadar kolay bir iş değilmiş. Bi sefer çok küçük detaylar var ve biraz özenli olsun dediğinizde bir çiçeğin tamamını bitirmek dalıyla yaprağıyla bir saatinizi alıyor neredeyse. E tabi bide yorgunluk ekleniyor üstüne, bir kaç dal boyayıp bırakıyorsunuz. Ama sonunda ilk resmi

bitirdim. Bu biraz acemiliğim oldu benim. Bundan sonra ki sayfalarda daha tecrübeli olucam inşllh. :)



Faber Castelin ve Adelin kuru boyaları ile boyadım. Ama siz daha canlı durmasını istiyorsanız aşağıda resminin eklediğim Stabilo point 88 ince uçlu keçeli kalemlerle boyayabilirsiniz. Bu kalemlerin tanesini 2,50 - 3 TL ye bulabilirsiniz. Genelde bu kalemlerin tercih edildiğini duydum ben boyama yaparken. 
Esrarengiz Bahçe Boya Kalemi

İkinci resimde görüşmek üzere :) Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bloglar
mobilya kulübü